Opis forum
Pora roku: | Pogoda: | Pora dnia: |
Nazwa miecza: Ostry miecz
Wymagana Siła: 5
Wymagana Zręczność: 5
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 5/10
Obrażenia miecza: 10 Szansa na efekt krytyczny: 5% Ból
Punkty doświadczenia: 100
Cena: 70 złota
Nazwa miecza: Krótki miecz
Wymagana Siła: 5
Wymagana Zręczność: 10
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 5/10
Obrażenia miecza: 15 Szansa na efekt krytyczny: 0%
Punkty doświadczenia: 100
Cena: 70 złota
Nazwa miecza: Poręczny miecz
Wymagana Siła: 10
Wymagana Zręczność: 15
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 8/10
Obrażenia miecza: 25 Szansa na efekt krytyczny: 5% Ból.
Punkty doświadczenia: 150
Cena: 100 złota
Nazwa miecza: Szabla
Wymagana Siła: 10
Wymagana Zręczność: 20
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 7/10
Obrażenia miecza: 30 Szansa na efekt krytyczny: 0%
Punkty doświadczenia: 170
Cena: 170 złota
Nazwa miecza: Rapier
Wymagana Siła: 15
Wymagana Zręczność: 25
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 4/10
Obrażenia miecza: 25 Szansa na efekt krytyczny: 10% Szybkie manewrowanie .
Wymagana zdolność: Umiejętność posługiwania się mieczami Poziom I .
Punkty doświadczenia: 200
Cena: 230 złota
Nazwa miecza: Dobry miecz
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 20
Wymagana Inteligencja: (brak)
Wytrzymałość miecza: 5/10
Obrażenia miecza: 28 Szansa na efekt krytyczny: 0%
Wymagana zdolność: Umiejętność posługiwania się mieczami Poziom I.
Punkty doświadczenia: 260
Cena: 250 złota
Krytyczne ciosy :
- Ból ---> ten efekt spowalnia ruchy, obniża szybkość ataku i zmniejsza skuteczność ataku. Mikstura na ból może ratować.
- Krwawienie ---> ten efekt zabija po paru minutach , pomóc może jedynie mikstura lecznicza.
- Oślepienie ---> ten efekt oślepia przeciwnika na parę sekund, przez co nie widzi nie może się bronic ani atakować . Mikstura na oślepienia może pomóc .
- Powalenie ---> ten efekt powala przeciwnika na plecy. Zazwyczaj potwory używają tego do zadania ostatniego ciosu , zazwyczaj dokonuję to wielka bestia . Nie ma na to mikstury .
- Podpalenie ---> ten efekt wywołuję podpalenia wroga przez co traci się punkty życia, blokuję specjalne manewry . Na to także nie ma mikstury .
- Ogłuszenia ---> ten efekt obezwładnia przeciwnika . Nie możesz się bronic ani atakować (jednym słowem nie jesteś na kilka sekund w tym świecie)
- Zatrucie ---> ten efekt wywołuję ciągłą utratę zdrowia . Pomóc może mikstura przeciwko truciznom .
- Opanowanie umysłu ---> ten efekt wywołuję u przeciwnika czasową utratę władzy nad ciałem . Tylko potężny mag potrafi zastosować ten krytyczny cios .
Offline